استراتژی لینک خارجی, بهینه سازی محتوا و سئو, مقاله ها

آموزش ساخت لینک خارجی برای سئو 2

لینک سازی خارجی در آموزش ساخت لینک خارجی برای سئو آورده شده و تاثیر تصویر بر سئو ، تاثیر رسانه های اجتماعی بر سئو ، تاثیر وبلاگ بر سئو و... گفته شده ...

در مقاله قبلی درباره انواع لینک خارجی و بک لینک ها و به طور کلی استراتژی لینک های خارجی صحبت کردم.

در مقاله آموزش ساخت لینک خارجی برای سئو درباره ی چگونگی ایجاد و ساخت لینک خارجی  توضیح می دهم.
لینک سازی خارجی باعث می شود که ترافیک بیشتری به سمت سایت شما سرازیر شود.
پس سئو سایت شما به طور قابل توجهی تحت تاثیر لینک های خارجی و بک لینک ها هستند.

 

تاثیر مصاحبه ها ، نقل قول ها و… بر سئو

افراد را تشویق کنید تا مصاحبه انجام دهند. نقل قول ها را بخوانند.

این کار به شما کمک می کند تا محتوای تخصصی تولید کنید.
همچنین باعث افزایش اعتبار نام و ایجاد مخاطبان جدید می شود.
و احتمال اینکه مخاطبان شما به سایت شما لینک دهند زیاد می شود.

همچنین می توانید به صورت معکوس عمل کنید.
به طور مثال اگر به دنبال جمع آوری مطالب تخصصی هستید، با متخصصان تماس بگیرید و از آنها بخواهید به شما فرصت دهند تا با سایت آن ها مبادله لینک داشته باشید.

 

لینک سازی خارجی در آموزش ساخت لینک خارجی برای سئو آورده شده و تاثیر تصویر بر سئو ، تاثیر رسانه های اجتماعی بر سئو ، تاثیر وبلاگ بر سئو و... گفته شده ...

تاثیر حضور پررنگ و موثر در رسانه های اجتماعی بر سئو

بنا به گفته گوگل، تاثیر رسانه های اجتماعی بر سئو داخلی سایت و بالارفتن رتبه به طور مستقیم نیست.
اما قطعا به طور غیر مستقیم می توانند به سئو خارج از سایت کمک کنند.

برای این اتفاق کافی است در صورت تولید محتوا در سایت،لینک آن را در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و سایر رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
این کار می توانند لینک های زیادی را به سمت سایت شما بیاورد.

همانطور که در مقاله های قبل اشاره کردم، لینک یک عامل مهم رتبه بندی سایت و افزایش ترافیک می باشند.

در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی، تعداد لینک سازی خارجی و اشتراک گذاری آن ها باعث افزایش رتبه بندی می شوند.

برای به دست آوردن این سود از رسانه های اجتماعی، به یک استراتژی جامع، حضور فعال و برنامه محتوایی قوی نیاز دارید.

 

ارتباط با اینفلوئنسرها

با استفاده از بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ می توانید مخاطبان زیادی کسب کنید.
این نوع بازار به دلیل انعطاف پذیری، به شما در شناساندن نام تجاری خود به مخاطبان جدید کمک می کند.

 

و اما اینفلوئنسر کیست؟

کسی که در شبکه های اجتماعی دنبال کننده های بسیاری دارد و پست های او را هزاران نفر می بینند.
مخاطبان زیادی آن ها را به اشتراک می گذارند و لایک و کامنت دریافت می کنند.

تصور کنید که کسی برند جدیدی را به شما می کند.
اگر آن شخص مورد اطمینان شما باشد، احتمال بیشتری دارد که به توصیه او گوش دهید و از آن برند استفاده کنید.

هسته اینفلوئنسر مارکتینگ شامل فرآیند 3 مرحله ای می باشد:

شناخت اینفلوئنسر

دستیابی به اینفلوئنسر

قانع کردن آن‌ها برای حضور در یک یا چند بخش از محتوای شما و اشتراک‌گذاری آن

 

تاثیر نظر و تعامل در وبلاگ ها و انجمن ها بر سئو

همانطور که می دانیم، ایجاد نظر و کامنت گذاشتن در وبلاگ ها و سایت ها به طور خودکار برای شما لینک دهی به همراه ندارد.
اما باعث می شود که نام تجاری شما در این انجمن ها به رسمیت شناخته شود.

بنابراین لازم است که وبلاگ های مهم که در صنعت شما فعالیت می کنند را شناسایی کنید.
نظرات خود را آنجا قرار دهید.

قطعا قرار دادن کامنت در وبلاگ های محبوب، ممکن است باعث شناخته شدن شما توسط وبلاگ نویس و همچنین تاثیر گذاشتن روی خوانندگان وبلاگ شود.

مشارکت در این گفتگوها به شما کمک میکند که با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید و احتمال لینک دهی به سایت خود را در آینده بالا ببرید.

تاثیر وبلاگ بر سئو با انجام کارهایی به همین آسانی امکان می پذیرد.

لینک سازی خارجی در آموزش ساخت لینک خارجی برای سئو آورده شده و تاثیر تصویر بر سئو ، تاثیر رسانه های اجتماعی بر سئو ، تاثیر وبلاگ بر سئو و... گفته شده ...

تاثیر استفاده از ویدئوها بر سئو

ویدئوها جدیدترین محتواهای تولید شده امروزه هستند.
یوتیوب بیش از 30 میلیون بازدید کننده در روز دارد.

با شناسایی اینکه چه ویدئویی برای شما مناسب است، می توانید محتوای ویدئویی تولید کنید.
سپس لینک آنها را در در کانال قرار دهید.

فیلم ها نیز مانند بقیه محتواها باید بهینه شوند. مطمئن شوید که فیلم های شما با کیفیت هستند.
کلمات کلیدی را وارد کنید.
صفحه خود را با فیلم های مرتبط و لینک های محتوایی خوب عجین کنید . منتظر باشید تا لینک برگشتی دریافتی کنید.

 

تاثیر تولید محتوای منحصر به فرد بر سئو

محتوای جذاب می تواند محتوایی غیرمنتظره باشد.

محتواهایی که باعث ایجاد احساسات در مخاطبان شود به احتمال زیاذ توسط آنها به اشتراک گذاشته می شود.
استفاده از چند قطعه طنز در محتوا می تواند تاثیرگذار باشد.

 

تاثیر ایجاد تصویر بر سئو سایت

اگر توانایی ایجاد تصاویر با کیفیت بالا را دارید، حتما این کار را به منظور بهبود سئو خارجی سایت خود انجام دهید.

تصاویر به سرعت قابل انتقال هستند، همچنین 74 درصد بازاریابان شبکه های اجتماعی از این روش استفاده می کنند که این رقم از وبلاگ ها با 68 درصد و ویدئوها با 60 درصد بیشتر می باشد.

تصاویر خود را بهینه کنید.
زیرا زمانی که شخصی تصویر شما را به اشتراک می گذارد، لینک شما نیز در صفحه ای که تصویر در آن درج شده قرار گرفته شود.

تاثیر تصویر بر سئو سایت بیش از آن چیزی است که فکرش را می کنید!

 

 تاثیر تولید پست های راهنما و مطالعات بر سئو

یک راه عالی برای ساخت لینک های برگشتی است.
اگر محتوای تولیدی شما مرتبط باشد، احتمال به دست آوردن لینک ها از این طریق بیشتر است، چرا که در حال حاضر اینترنت به این محتوا نیاز دارد.

با ایجاد محتوا با داده های درست، مطمئنا وبلاگ نویسان و نویسندگان به شما لینک خواهند داد.

این کار به معنای یک تحقیق بزرگ نیست!
بلکه می توانید این کار را با جمع آوری اطلاعات دقیق انجام دهید.

لینک سازی خارجی در آموزش ساخت لینک خارجی برای سئو آورده شده و تاثیر تصویر بر سئو ، تاثیر رسانه های اجتماعی بر سئو ، تاثیر وبلاگ بر سئو و... گفته شده ...

نکته:

لینکتان را جایی قرار دهید که رقبایتان هم در آنجا فعال هستند.
رقبای شما ممکن است خود را در مقالات، دایرکتوری ها، گرهمایی ها و غیره خود را جای دهند.
این موقعیت ها باید هدف فعالیت های خارج از صفحه شما باشد.

 

رقبایتان کجا فعال هستند؟

تلاش کنید تا جای ممکن کارهایی مشابه آنها انجام دهید.

آموزش ساخت لینک خارجی برای سئو در این مقاله با سر تیترهای تاثیر تصویر بر سئو  ، تاثیر رسانه های اجتماعی بر سئو ، تاثیر وبلاگ بر سئو و غیره به منظور لینک سازی خارجی آورده شد.
امیدوارم که این مقاله برای شما کاربردی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.