الگوریتم پاندا گوگل, الگوریتم های گوگل, بهینه سازی محتوا و سئو, مقاله ها

الگوریتم پاندا گوگل

دراین مقاله با الگوریتم پاندا گوگل آشنا می شویم و جریمه الگوریتم گوگل پاندا و پنالتی الگوریتم پاندا گوگل را با رفع محتوای تکراری ...

الگوریتم پاندا گوگل  ، محتوای بی کیفیت و تکراری را شناسایی می کند. و با شناسایی آنها اقدام به رفع جریمه الگوریتم پاندا گوگل  و پنالتی الگوریتم پاندا گوگل  کنیم.

معرفی الگوریتم پاندا گوگل

مطالب در اینترنت به راحتی کپی می شوند. بعضی افراد مطالب را از سایتی به سایت خودشان کپی می کنند.
کپی مطالب ، فرآیند سئو را به خطر می اندازد.
و باعث می شود که سایت های با کیفیت و کاربردی در میان تعداد زیادی سایت گم شوند.

تا اینکه پای الگوریتم پاندا گوگل  به میان آمد.

الگوریتم پاندا به دنبال محتوا و مطالب با کیفیت و دسته اول می گردد.
پاندای گوگل  سایت هایی که مطالب را کپی می کنند را شناسایی می کند و از لیست جستجو حذف می کند.

پاندا شخصیتی آرام و کتاب خوان دارد.
آنها تمام مطالب سایت ها را با دقت می خوانند و کیفیت محتوا برایشان بسیار اهمیت دارد.
پاندای گوگل  متن مفید و سودمند را از متن ضعیف تشخیص می دهد.

به همین خاطر مانند گذشته نمی توان با ردیف کردن کلمات کلیدی در یک متن ، الگوریتم پاندا را فریب داد.

خط قرمز گوگل پاندا

 جریمه الگوریتم پاندا گوگل به خاطر محتوای تکراری و محتوای ضعیف

موارد زیر نکاتی هستند که در صورت رعایت نکردن، دچار پنالتی الگوریتم پاندا گوگل  و جریمه گوگل  پاندا خواهیم شد :

محتوای کوتاه و خلاصه شده

محتوایی با جملات کم و کوتاه شاید جواب قانع کننده ای به مخاطبان ندهد.
و مشکل آنها را حل نکند.

تکرار حرف های قبلی با کپی در ادامه محتوا

وقتی متنی را یک بار می خوانید، مطمئنا دوست ندارید برای بار دوم آن را در همان صفحه برایتان تکرار کنند.
حتی اگر 20 % محتوای شما تکراری باشد، الگوریتم پاندا دیگر رغبتی به خواندن آن محتوا ندارد.

اگر قرار نیست حرف جدید بزنید، می توانید با جمله بندی های خاص و با زاویه دید دیگر،
متنتان را همچنان خواندنی و جذاب کنید!

بیشتر بودن آگهی در صفحه نسبت به محتوای تولید شده

هنگامی که حجم تبلیغات شما از محتوای یک صفحه بیشتر باشد،
کاربر را کلافه و عصبی می کند.
مطمئن باشید در این صورت دچار پنالتی الگوریتم پاندا گوگل  می شوید.

ناهماهنگی محتوا با تیتری که در گوگل در نظر گرفته اید

اگر در سرچ گوگل  ، به کاربران وعده ی چیزی را بدهید و آنها به آن دلیل وارد سایت شما شوند،
و بعد با صفحه خالی مواجه شوند چه می شود؟

وعده ی چیزی را به کسانی داده اید و به آن عمل نکرده اید و انتظار آن ها را برآورده نکرده اید.

پس محتوای شما با تیتر خبر آن در گوگل  متفاوت است.

پاندا خیلی زود شما را پیدا می کند!!!!!!

محتوای کپی و تکراری از سایت های دیگر

پاندا به سادگی محتوای تکراری که از سایر سایت ها برداشته و از آنها استفاده می کنید را تشخیص می دهد.
پس سایت شما به راحتی مورد جریمه الگوریتم پاندا گوگل  قرار خواهد گرفت.

گلچین محتوا از سایت های دیگر

اگر از سایت های دیگر محتوا را می خوانید و گلچینی از آنها را در سایت خود قرار می دهید،
باید بدانید که پاندا گوگل  همه ی محتوای سایت ها را به طور کامل می خواند و از آنها مطلع است.
پس حتما متوجه این کار از طرف شما خواهد شد.

دراین مقاله با الگوریتم پاندا گوگل آشنا می شویم و جریمه الگوریتم گوگل پاندا و پنالتی الگوریتم پاندا گوگل را با رفع محتوای تکراری ...

چگونه متوجه جریمه الگوریتم پاندا گوگل شویم ؟

افت ناگهانی تعداد بازدیدکنندگان سایت

اگر متوجه شدید که بازدید ارگانیک شما کاهش پیدا کرده است و
صفحاتی که در آن دارای رتبه گوگل  بودید الان حذف شده یا به صفحات بعد رفته است،
احتمالا دچار جریمه گوگل  یا گوگل  پنالتی شده اید!

راه دیگری نیز وجود دارد:
اینکه با خود صادق باشید و کیفیت سایتتان را بررسی کنید.
ببینید محتوایی که تولید می کنید واقعا کاربردی و غیر کپی است و به درد مخاطبان شما می خورد یا نه!

اما لازم است سوال هایی را از خود بپرسید تا مطمئن شوید افت شما جریمه گوگل  است یا خیر!

آیا نرخ پرش سایتتان بالاست ؟

آیا بخش زیادی از سایتتان را آگهی تبلیغاتی شامل می شود؟

آیا مطالبتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و کاربران درباره آنها نظر می دهند؟

اگر بعد از بررسی سایت خود متوجه شدید که کیفیت سایتتان تعریفی نیست، پس میتوان گفت به احتمال زیاد دچار پنالتی گوگل  شده اید!

برای رفع پنالتی الگوریتم پاندا گوگل :

به سمت روش های کلاه سفید بروید و از روش های کلاه سیاه دوری کنید.

با روش های اصولی تولید محتوا کنید

محتواهای قدیمی سایتتان را آپدیت کنید

تناسب بین محتوا و تبلیغات را حفظ کنید

محتوا و صفحات را بر اساس نیاز و جستجو

محتواهای کپی و تکراری سایت خود را حذف کنید و کاربران هماهنگ کنید

از دستورهای noindex و nofollow برای جلوگیری از تولید محتوای تکراری استفاده کنید

در نهایت می توان گفت :

الگوریتم پاندا در تلاش است که محتوای با کیفیت را از محتوای تکراری و بی ارزش تشخیص دهد.
برای انجام این کار، فاکتورهای زیادی را بررسی می کند.
در نتیجه پاندا گوگل  به غیر از صفحات و محتوای تکراری ، قادر است محتوا را نیز بررسی کند.

امیدوارم که آموزش الگوریتم پاندا گوگل  برای شما کارآمد باشد و با به کارگیری روش های کلاه سفید از جریمه گوگل  پاندا در امان بمانید!

مطالعه بیشتر: الگوریتم پنگوئن گوگل  نیز می تواند شما را لینک های اسپم را شناسایی کند!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “الگوریتم پاندا گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.