الگوریتم گورخر گوگل, الگوریتم های گوگل, بهینه سازی محتوا و سئو, مقاله ها

الگوریتم گورخر گوگل

هدف الگوریتم گورخر گوگل ، فروشگاه های اینترنتی است.بااعتمادسازی سایت شامل:داشتن نماد اعتماد الکترونیک ، تجارت الکترونیک ، درگاه پرداخت امن ،از جریمه گوگل ...

الگوریتم گورخر گوگل با هدف رسیدگی و بررسی فروشگاه های اینترنتی معرفی شد. همچنین با داشتن نماد اعتماد الکترونیک ، تجارت الکترونیک ، درگاه پرداخت امن و… می توان از جریمه گوگل جلوگیری کرد.

معرفی الگوریتم گورخر گوگل

یکی از الگوریتم های گوگل است که بیشتر بر روی فروشگاه های اینترنتی تمرکز دارد.
گورخر گوگل مسئول نظارت بر سایت های فروش اینترنتی است.

خط های سفید و سیاه بر روی بدن گورخر ، می تواند یادآور بارکد محصولات باشد.

گورخر گوگل مدافع حقوق کاربرانی است که می خواهند از فروشگاه های اینترنتی کالا خریداری کنند.
و با کیفیت سنجی فروشگاه های آنلاین پا به میدان گذاشته است.

این الگوریتم مانع گسترش سایت های فروشگاهی تقلبی می شود و جلوی فعالیت آن ها را می گیرد.

هدف الگوریتم گورخر گوگل

هدف آن بررسی فروشگاه های اینترنتی است.
با توجه به کیفیت و خدمات مناسب فروشگاه های آنلاین ، به آنها رتبه و جایگاه مناسبی اختصاص می دهد.

الگوریتم گورخر ، سئو تمام سایت های فروشگاه های اینترنتی را از لحاظ فنی بررسی می کند.
و در صورتی که متوجه شود سایتی در حال فریب کاربران است، آن را به گوگل معرفی می کند و مورد جریمه گوگل قرار میگیرد.

و اماااا چرا نام الگوریتم گورخر ؟

گورخر به خاطر پوست راه راه خود، حشرات را از خود دور می کند.

گوگل گورخر مانند الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن ، به رنگ سیاه و سفید است و الگوریتمی ضد اسپم است.
به همین خاطر با روش های غیرقانونی که قصد سوءاستفاده از کاربران را دارند جلوگیری می کند.

هدف الگوریتم گورخر گوگل ، فروشگاه های اینترنتی است.بااعتمادسازی سایت شامل:داشتن نماد اعتماد الکترونیک ، تجارت الکترونیک ، درگاه پرداخت امن ،از جریمه گوگل ...

خصوصیات فروشگاه اینترنتی خوب از نظر الگوریتم گورخر گوگل چیست ؟

اعتمادسازی و رعایت تجارت الکترونیک

یکی از مهم ترین مسائل برای هر فروشگاه اینترنتی ، اعتمادسازی است .

به منظور حفظ امنیت و تایید هویت ، گواهی نامه الکترونیکی SSL بگیرید.

حتما برای فروشگاه آنلاین خود یک نماد اعتماد الکترونیک ( E-namad ) تهیه کنید.

چندین درگاه پرداخت مطمئن ، برای مشتریانتان فراهم کنید.

مشکلات فنی سایت خود را برطرف کنید.

مشخصات محصول همراه با برچسب خرید آن ها، بر روی کالاها درج شود.

امکان مرجوع کالا در صورت داشتن شرایطی که از قبل در سایت قرار داده شده است.

راه های ارتباطی مانند تلفن و آدرس فیزیکی فروشگاه را در سایت قرار دهید.

امکان رهگیری کالاهای خریداری شده برای مشتریان وجود داشته باشد.

از رسیدن محصولات و خدمات به دست مشتریان خود مطمئن شوید.

برای محصولات خود ضمانت نامه پس از فروش تهیه کنید.

کالاها به موقع و بدون آسیب به دست مشتری برسند.

تجربه خوب خرید اینترنتی

توضیحات کامل و اطلاعات کافی به همراه قیمت هر کالا را در اختیار مشترین قرار دهید.

از پشتیبانی آنلاین و بیست و چهار ساعته برای راهنمایی به مشتریان استفاده کنید.

به نظرات کاربران خود اهمیت بدهیدو رضایت آنها را جلب کنید.

مسیر خرید را ساده ، کاربردی و کوتاه طراحی کنید.

سرعت سایت فروشگاهی خود را افزایش دهید.

اطلاعات کاربران را خصوصی سازی کنید.

از حراجی در سایتتان استفاده کنید.

از کدهای تخفیف استفاده کنید.

مواردی که برای اعتمادسازی و رعایت تجارت الکترونیک ، نماد اعتماد الکترونیک ، درگاه پرداخت و … گفته شد، همه و همه وقتی رضایت مشتریان را جلب کنند، به خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین شما بیشتر ترغیب می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.