ویژگی های یک برند معتبر (قسمت اول)
04
مارس
برای داشتن یه برند معتبر لازمه در درجه اول برای داشتن هویت بصری در خور کسب و کارتون زمان بذارید.
هویت بصری مجموعه المانهایی هستن که شما رو از رقباتون متمایز می کنن. مهمه که توی تبلیغاتتون نشونه هایی داشته باشین که باعث بشه با یه نگاه همه یاد شما بیوفتن. اگر شما صاحب یه کسب و کار کوچیک هستین حداقل کاری که میتونید انجام بدید اینه که توی اوراق اداریتون از طرح های هماهنگ استفاده کنید.
متن و تصویری که توی پوسترهای تبلیغاتتون استفاده میکنید خیلی مهم و تاثیرگذارن. اما اگه همیشه از رنگهای خاصی استفاده کنید یه نگاه کافیه تا مخاطب متوجه بشه این تبلیغ مربوط به شماست. پس اولین کاری که برای داشتن هویت بصری باید انجام بدین انتخاب چند رنگ مناسبه (پالت رنگ). اگه در مورد روانشناسی رنگ ها اطلاعات کافی دارین، شما مناسبترین فرد برای انتخاب پالت سازمان یا شرکت خودتون هستین. چون بیش از هر کس دیگه ای در مورد محصولات یا خدماتتون اطلاعات دارین.
1 دیدگاه در “ویژگی های یک برند معتبر (قسمت اول)”