برندینگ, برندینگ, طراحی لوگو, مقاله ها, هویت بصری

ویژگی های یک برند معتبر (قسمت اول)

برای داشتن یه برند معتبر لازمه در درجه اول برای داشتن هویت بصری در خور کسب و کارتون زمان بذارید.
هویت بصری مجموعه المانهایی هستن که شما رو از رقباتون متمایز می کنن. مهمه که توی تبلیغاتتون نشونه هایی داشته باشین که باعث بشه با یه نگاه همه یاد شما بیوفتن. اگر شما صاحب یه کسب و کار کوچیک هستین حداقل کاری که میتونید انجام بدید اینه که توی اوراق اداریتون از طرح های هماهنگ استفاده کنید.

 

اهمیت انتخاب رنگ

متن و تصویری که توی پوسترهای تبلیغاتتون استفاده میکنید خیلی مهم و تاثیرگذارن. اما اگه همیشه از رنگهای خاصی استفاده کنید یه نگاه کافیه تا مخاطب متوجه بشه این تبلیغ مربوط به شماست. پس اولین کاری که برای داشتن هویت بصری باید انجام بدین انتخاب چند رنگ مناسبه (پالت رنگ). اگه در مورد روانشناسی رنگ ها اطلاعات کافی دارین، شما مناسبترین فرد برای انتخاب پالت سازمان یا شرکت خودتون هستین. چون بیش از هر کس دیگه ای در مورد محصولات یا خدماتتون اطلاعات دارین.

این سه کلمه هم معنی، به یک طرح گرافیکی گفته میشه. طرحی که نام برند، مفاهیم مرتبط با اون و یا ترکیبی از این دو رو میرسونه. لوگو خیلی بیشتر از رنگ، به مانایی برند شما کمک میکنه. جوری که بیشتر افراد وقتی اسم برندهای معتبری مثل نایک، اپل یا کوکاکولا رو میشنون ناخودآگاه تصویر لوگوی اونها براشون تداعی میشه.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “ویژگی های یک برند معتبر (قسمت اول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.